A 21. században az elektronikus ügyintézés már nem ördögtől való az átlagos felhasználok számára sem. Nap mint nap használunk online felületeket ügyeink intézésére, de vajon mennyire használhatók ezek a felületek? Milyen fejlesztési lehetőségek vannak?
BővebbenInfotér Egyesület, www.infoter.eu 2015. 12. 08.
Mennyire használhatók a magyar netbankok online felülete a felhasználók szempontjából? Valóban könnyebbséget jelent a banki tranzakciók online felületen történő intézése?
IT BUSINESS – INFO TÉR 2015 KIADVÁNY (102-103.o.)Fábián Zoltán előadása az Óbudai Egyetemen a hazai netbankok ergonomX felmérésének eredményeiről. Kik a követendő példák a hazai piacon és kik azok akik előtt még komoly fejlesztési lehetőségek vannak?
Fábián Zoltánnal készült interjú a Jazzy rádió (FM 90.9), Millásreggeli műsorában az ergonomX módszertanáról és működéséről. Miben segíthet az ergonomX, hogyan teheti hatékonyabbá a vállalatok működését?
Az interjúban megválaszolt kérdések
Hogyan működik az ergonomX, mit vizsgál, milyen felületeket elemez? Hogyan javítható a felhasználói élmény, milyen javaslatok adhatók egy-egy felület tulajdonosának? Mi lesz a felhasználói élmény jövője? A Clarity Consulting két tanácsadója, Szegő Tamás és Fábián Zoltán előadása a 2015-ös Infótér Konferencián.
Kalocsai Zoltán: Kihívást jelentő felületek
Vajon mennyire ergonomikusak a hazai netbankok kezelő felületei? Miért fontos üzleti szempontból a kezelhetőség? Miben lehet javítani a használhatóságot és hogyan mérhető egyáltalán? Kalocsai Zoltán cikke bemutatja az ergonomX módszert, mellyen objektívan mérhetővé válnak a felhasználói felületek.
Bővebben