Magyar e-közigazgatási szolgáltatások ergonomX értéke

A 21. században az elektronikus ügyintézés már nem ördögtől való az átlagos felhasználok számára sem. Nap mint nap használunk online felületeket ügyeink intézésére, de vajon mennyire használhatók ezek a felületek? Milyen fejlesztési lehetőségek vannak?

Bővebben

Felhasználói élmény a magyar netbankoknál

Infotér Egyesület, www.infoter.eu 2015. 12. 08.

Mennyire használhatók a magyar netbankok online felülete a felhasználók szempontjából? Valóban könnyebbséget jelent a banki tranzakciók online felületen történő intézése?

IT BUSINESS – INFO TÉR 2015 KIADVÁNY (102-103.o.)

Fábián Zoltán: ergonomX - 11 magyar netbank használhatósági elemzése 2015. november 14.

Fábián Zoltán előadása az Óbudai Egyetemen a hazai netbankok ergonomX felmérésének eredményeiről. Kik a követendő példák a hazai piacon és kik azok akik előtt még komoly fejlesztési lehetőségek vannak?

ergonomX a Millásreggeli rádióműsorban 2015. október 12.

Fábián Zoltánnal készült interjú a Jazzy rádió (FM 90.9), Millásreggeli műsorában az ergonomX módszertanáról és működéséről. Miben segíthet az ergonomX, hogyan teheti hatékonyabbá a vállalatok működését?


Az interjúban megválaszolt kérdések

  1. Mi a szolgáltatás célja?
  2. Milyen szoftverekről van szó?
  3. Maga az ergonomX szolgáltatás milyen elemekből áll?
  4. Mi az értékelés legfőbb eredménye?
  5. A szempontrendszer milyen területeket vizsgál?
  6. Hogyan lehet akkor az Ergonomx pontszámot összehasonlításra használni?
  7. Készült egy iparági felmérés 2015-ben. Melyik iparágra terjedt ez ki?
  8. Más iparágakra is készül felmérés?
  9. Jellemzően milyen lépésekből áll egy felülettervezési projekt?
  10. Milyen kézzel fogható eredményei vannak a szolgáltatásnak?
  11. Jellemzően mennyi idő szükséges a gyors eredményhez?
  12. Mennyibe kerül ez a szolgáltatás?
  13. Milyen referenciákkal rendelkezik a Clarity?
  14. Hol lehet további információhoz jutni?

Szegő Tamás és Fábián Zoltán előadása az Infótér konferencián 2015. november 6.

Hogyan működik az ergonomX, mit vizsgál, milyen felületeket elemez? Hogyan javítható a felhasználói élmény, milyen javaslatok adhatók egy-egy felület tulajdonosának? Mi lesz a felhasználói élmény jövője? A Clarity Consulting két tanácsadója, Szegő Tamás és Fábián Zoltán előadása a 2015-ös Infótér Konferencián.

Marketing & Média 21. évf. 1-2. sz. / 2016 (46. o.)

Kalocsai Zoltán: Kihívást jelentő felületek

Vajon mennyire ergonomikusak a hazai netbankok kezelő felületei? Miért fontos üzleti szempontból a kezelhetőség? Miben lehet javítani a használhatóságot és hogyan mérhető egyáltalán? Kalocsai Zoltán cikke bemutatja az ergonomX módszert, mellyen objektívan mérhetővé válnak a felhasználói felületek.

Bővebben